Drove my Chevy to the levee..

2kommentarer

En ändlös dag. Tillåt mig att svära över arbetsdagen som gått. Lite sömn och arbete är inget att kombinera. FY FAN! 
  Jag och Philip var och badade igår vid elvasnåret. Körde till badstranden för sommarens första dopp som blev ett kallt dopp som följdes av en varm kopp oboy..
  Trodde att ögonen skulle trilla ut idag på jobbet. Måste verkligen säga att idag var det: "dead woman walking".
  1. Bra händelse på jobbet: Jag och Amanda har sammarbetat med en ung karl på traktor. Först fick han heta "Simon the cocksucker" men senare när han visat sig från en bättre sidat blev det: "Simon the cutiepie"
  2. Hemsk händelse på jobbet: Amanda gör mig rädd och dessutom har hon börjat skada mig. När vi bär tunga föremål tillsammans släpper hon före, fast jag säger att vi ska räkna till tre (det resulterar i att jag klämmer skinnet och känner smärta jag inte förtjänar). Och. Hon drömmer om mig(en av alla), och sedan tror hon att händelserna i drömmen har inträffat i verkligheten. "Men du vet.. du sa ju att.. det var ju du som sa det.. jag är helt säker.". Nej, jag är säker Amanda, du drömmer!
  Gårdagens arbetslåt: American Pie med Madonna. Kan tala om att raden "This'll be the day that I die.." hördes mest där vi stod och plockade isolering.
  Dagens arbetslåt: "Dansa i månens sken" med Suzzies Orkester. Då endast jag kunde låten valde jag: "Dansar i månens sken. Jag dansar naken under stjärnorna, av liv och lust." som mina favoritrader.
  Adjö och på återseende!
"Ikväll är månen full.
Jag känner mig berusad.
Det leende klotet har,
en underlig dragningskraft på mig.
Jag ylar som en varg.
Annars är allt så tyst.
Jag kan inte sova nu,
så jag tar mig ut.".

2 kommentarer

kollega

24 Jun 2009 16:34

Natalie.. man släpper på 3, alltså uttalar du aldrig denna 3:a ens. 1.. 2... släpp! förstår du? kommunikationen har dock blivit bättre! (y)

dagens tråkighet: simon hade en ful ring på vänster hand och verkar inte ha några tankar på att ta av den.. hur löser vi problemet?

sepet

24 Jun 2009 17:26

skär av fingret.. då kan ni vara säkra på att aldrig mer se nån ring där iaf :)heheh.

Kommentera

Publiceras ej