Så mycket kan växa sig stort om du så planterar det minsta frö..

0kommentarer

  
  Äntligen hemma från en dag på fältet. Jag skapar liv. Jag vandrar fram och tillbaka på ett kalhygge och filosoferar. Jag bygger upp, när andra sågar ner. Jag skapar, när andra förstör. Jag sår ett frö. Jag planterar skog. Jag jobbar till Sveaskog. Det kallas att extraknäcka.
  Vilken natt jag har haft, alldeles för lite sömn. Och ännu värre var dagen igår, har varit ett nervvrak från morgon till kväll (stressad). Hade helt enkelt en dålig dag och en dålig natt. Men har man aldrig dåliga dagar kan man aldrig uppskatta de bra dagarna. Eller då hade det kanske inte ens funnits några bra dagar? Men mot dagens slut förgylldes min dag lite, tackvare en viss person.
  Hur som helst är det sommarlov snart. Det känns hur bra som helst. Jag ser fram emot sommarmånaderna. Den här sommaren kan blir bra, riktigt bra. 
Nu ska jag sova i min säng. Imorgon blir det Gällivare! Jag missar utedagen i skolan. Jag tycker att det är tråkigt, och det tror jag att ni också tycker..

Kommentera

Publiceras ej