And you wake up in the morning and your head feels twice the size..

0kommentarer

Jaha. Då var vi här, vid sommarlovets start. 
Det firades med en rejäl fest på fredag. Det blev en livad kväll som var fullproppad av energi. Men fick absolut betala med min lördag, baksmällan var obarmhärtig. Hjärnceller hade dött och en ofantligt stor begravning ägde rum i min hjärna. Under ceremonin sjöng de så att jag till och med fick gåshud över hela kroppen. Det var spöklikt. Under lördagskvällen, när en del av vännerna körde en tvådagars varvade jag och Philip ner med filmen, Australia. 
Känner inte för att vara i kemiskobalans på ett tag kan jag säga. Men festivalen är inte långt borta nu.. Får se hur jag gör då, vi tar det när det blir aktuellt. 
Idag mår jag hur som helst strålande. Kommit hem från Kiruna, varit hos Lizzi och grattat henne till studenten och nu bakar jag en kaka.. En vilodag så att säga.
Nu är min s(k)öndag slut. Adjö och på återseende!

Fick även en medalj under fredagsmorgonen i aulan. Sen var det betygsutdelning och kort därefter: SOMMARLOV!

Kommentera

Publiceras ej