Burn baby burn! Burn that mama down, yoh!

2kommentarer

Disco inferno..
Då var skolan igång, och där med allt plugg. Blandade känslor på den fronten.

Igår, fredag blev det impuls-rai-tan-tai-tan. Hade riktigt roligt faktiskt. 
I början kom vi till ett hem med korvar, jag var en av de få bröden.. Kvällen innehöll allt ifrån gitarrspel till skurning av golv. Vi hann även avreagera oss på en boxningssäck och brottas på ett garagegolv. Trevliga men knäppa människor fanns det gott om. Det gillar jag.
Idag blir det lugnt. Precis låtit en räckmacka och varmt kaffe slinka ner i min strupe. Tänkte ta och ringa "kvinnan i ormen" och frågar om hon är sugen på umgänge, för det är jag. Där har vi i alla fall en som inte bangar, till skillnad från andra. Jag riktar mig till en speciell person, och du vet vem du är. (He he)
Nu ska själen smörjas, med musik. Sen måste jag ut och röra på mig känner jag..
Adjöken, sa Göken! 

 
"uppvärmningslåten" igår. Alltid lika härlig.

2 kommentarer

bangarn.

17 Jan 2009 21:08

sista bangarfredagen för mig, ok? vilken dramatik på bussen igår alltså, när ni hoppade av och jag fortsatte mot "mörkret"...

men jag tkr att det är lite synd att ni dissar mig totalt nu, har faktiskt mycket kvar att visa. hade stora planer på att sitta o mysa framför er öppna spis inatt tillsammans med en filt och lite dylan, kanske ta med mig en stänkare också (har hört att en viss person har en enorm förkärlek för dessa drycker).

ring om erbjudandet lockar.

Östen

17 Jan 2009 21:30

det finns knappt något hopp kvar. och då överdriver jag inte det minsta. he he. du får försöka visa dina bättre sidor hädanefter, annars riskerar du att åka kana ner från min topplista. du kommer få dras med smeknamnet "bangarn" ett tag framöver, kanske hela livet, det är du som bestämmer. och när det gäller källarn, spisen, dylan och stänkaren så ger jag dig ett försök. det är bara att droppa in. xD

Kommentera

Publiceras ej