Oh, happy day..

5kommentarer

Idag är jag för fan skitglad! (svära är liksom ett sätt att förstärka)
En börda som suttit på mina axlar har äntligen trillat ner. Jag har försökt skaka av mig den och nu är det gjort. Hurra! 
Dagen började med körkortsteori kl 08:00 och sedan har det rullat på.



Dagens...
- Doft: Kaffe doftar ljuvligt.
- Bild: Joel-gossen med nöjda minen.
- Låt: Sköningen Don't Go med Yazoo.
- Händelse: Mitt lag får mål i vattenpol. Sekunderna efteråt lyckas Arvid få tag i bollen på något vänster. Grabben laddar,  tar i så att det bildas blodådror i halsen och skjuter bollen i 150 km/h rakt i ansiktet på mig. Mina händerna som just applåderat åker som blixten upp i ansiktet för att känna så att snoken sitter kvar. Precis varenda hjärncell snurrar några varv och alla skrattar. Konstigt nog är jag en av dem. Hade jag inte varit vaken före var jag deffinitivt det efter. Tro mig. 
- Goda gärning: Gick åt sidan ( i snödrivan) i Kyrkoskogen när en pojke skulle passera. Han sa tack. Jag log.
- Kunskap: "Glömma inte att tejpa örhängen när du spelar fotboll med gubbarna!" Missen gav ett böjt örhänge, plus ett väldigt blodigt öra. Kollar vi tillbaka i min historia ser vi att de skett förut.
- Onda handling: Försökte dränka person x. Dock bottnade han, tyvärr inte jag.
- Tillfredsställelse: Doppa sin torra själ i en våt bassäng.
- Chock: Rykte om brand av skola i Kiruna.
- Längtan: Mamma, ett paket och fiesta.

5 kommentarer

prenja guvalceq

28 Jan 2009 23:25

förlåt natalie, det var inte meningen att pricka dig på snoken.. jag lovar.

gossen

29 Jan 2009 00:03

gossen (igen, utan att av misstag trycka enter equals: tom kommentar

29 Jan 2009 00:06

Den kvällen såg jag onekligen nöjd ut, vad tror ni om repris i helgen? om ni inte redan hade andra planer dvs.



ps. nicka med pannan nästa gång, av egen erfarenhet vet jag att det fungerar aningen bättre.

kalle

12 Feb 2009 18:06

hurru nettan, nu måste du börjar skriva blogg.

en get

12 Feb 2009 23:26

Kom igen nu, blogga blogga bloooogga! jag du vet hejjarramsemelodin å det där köret. Peace

Kommentera

Publiceras ej