Ska de va så ska de..

1kommentarer

Vad är ett jullov utan att vaka? Det är nästan som kärlek utan kyssar. Ungefär.
Kom från Amanda för ett tag sen. Jag bestämde klockan 11.00 att vi skulle spela monopol, och så blev det. Kände verkligen för en omgång och jag lyckades ro hem segern med 135.000 riksdaler. Det var inte illa pinkat, jag vet. Blev dock lite besviken på mina vänner då dom la av. Jag fick placera tärningarna i deras händer, och liksom putta till handen för att de skulle ramla i backen. Spelade så i cirkus en halv timme. Vi har också ätit bullar á la mama och skrattat. 
Och förresten, nu har vi gått fram ett steg, från 8 till 9. Året är nu 2009. Märkligt.
Nyårsafton blev riktigt lyckat tycker jag. Hade det trevligt. Skumpa, fin musik och trevligt folk. Det kunde inte bli dåligt.



Min kamera hänger inte med i väskan lika ofta nu för tiden, så det blev dåligt med fotografier även denna kväll. Lite trist, tycker jag.

1 kommentarer

a.

05 Jan 2009 01:41

men damn in! hade ju 134.400 kr efter dagens runda >.< you still got årets rekord.

Kommentera

Publiceras ej