Halleluja

1kommentarer

  
  - "Natalie, vad kommer du minnas från 2008?"
  - "En mysig vår. En galen sommar. En jobbig höst. En galen vinter. 
Jag har lärt mig det ena och det andra. Har växt som människa, dock inte på längden eftersom jag slutade växa i 5:an.
När 2008 startade hade jag bara en plan, endast en enda. Och det var att ha så roligt som möjligt. Det var mitt nyårslöfte. Enligt mig är det kanske det bästa löftet. Jag kör på samma i år. Fast nu, "slå 2008".
Har haft mer "halleluja-moments" än "emo-moments". 
Har en del stunder bevarade i arkivet här på bloggen, resten finns i mitt huvud. Det är självklart att man inte kan nämna allt man sysslat med, då lär ingen bli glad. Ibland är man alldeles för stygg (hehe). Man måste tänka på det där, "vem som helst kan läsa det här". Egentligen borde man fortsätta med dagboksskrivandet med kulspetspennan istället. När man ägnade sig åt det var den enda rädslan, "brorsan som rotar i lådorna". Läste här om dagen i en gammal dagbok. Det stod något i stil med, "Sebastian har läst min dagbok!!! Plus att han har ätit upp alla bananer och klätt av mina barbiesar". 
Men hur som helst, tack för ett super duper år!
  - "Natalie, välj den bästa höjdpunkten!"
  - "Grekland i sommar, LETT SOM EN FJEERT!!!"

1 kommentarer

bruno.

04 Jan 2009 15:48

jag kommer aldrig glömma haschtomte 03:00 från mitt 2008. hoppas alltid i smyg att det är tomten som står bakom dörren när det knackar på, when does he come back u think?

Kommentera

Publiceras ej