In the morning..

0kommentarer

Precis ätit frukost, och nu sitter jag och kollar ut genom fönstret. Vitt över allt. Jag lyckas verkligen smälta in i miljön, då även jag dragit på mig ett snötäcke i ansiktet. Likblek är ordet.
Har inte tid att sitta här. Måste ta tag i rätt mycket. Jag har varit på rep typ hela veckan så nu finns det en del att göra.
Dessutom väntar jag på att mormor ska ringa om städningen uppe på Clifton. Det var tänkt att jag skulle hjälpa henne att hänga upp gardiner och tvätta fönster. Bra med lite extra i kassan. 
Får se hur dagen blir. Är ju pigg i alla fall, något jag inte varit på länge. "The bitch is back". 
Sen en annan sak: Jag frågade, "Är jag aktosintolerant?". Jag fick svaret, "Ja det är mycket möjligt.".
NEJ!


Om man ändå hade en egen måne! Jag har ju min lägenhet, men det är ju inte samma sak. Det är ju ingen måne..

Kommentera

Publiceras ej