Am i scaring you tonight?

0kommentarer

Ska till Hyttstigen nu. Nu är det spel med brudarna som gäller. Trevligt. Hoppas jag får kaffe också. Bullan ringde för ett tag sen, självklart var hon otrevlig som vanligt. Hon väljer lite opassande ord och verkar inte veta hur man ska bete sig. Hon borde gå någon sorts kurs i vett och etikett. Eller något. Måste nog sätta fart snart, annars lär frun bli hysterisk.
"NATALIE!! OCH NU SÄGER VI NIO. DÅ KOMMER MAN NIO, INTE HALV TIO!!"
Jag kanske borde gå någon kurs för tidpassning? Äsch. Fint folk kommer alltid sent. Är det inte så?
Har annars haft en lugn söndag. Promenad-musik-chilenska piroger-ännu mer musik-målat.
Imorgon vill jag härja. Imorgon ska jag härja! Om det blir på dansen i byn eller i Kiruna får vi se.
Nu måste jag verkligen springa.

När man inte kan sova kan man skicka sms. Amanda brukar bli mitt offer.
kl.03:00

N - "jag går i sömnen."
A - "Du är typ läskig människa!"
N - "Jag står nedanför ditt fönster. Men kollar du ner, gömmer jag mig."
A - "Gå och sov!"
N - "Nej! Jag ska stå här ett tag till.. Tills en annan flickstackare kommer och löser av mig.
A - "Sluta!! Jag skickar Gerda under din säng."
N - "Försök sova nu. Det blir bäst så. Lita på mig. Flickan som snart är här är inte en av de snällaste. Sov nu.. Tills hon väcker dig. Du lär nog vakna. Men vi får hoppas att hon låter dig sova.

Kommentera

Publiceras ej