You left me with the problems..

1kommentarer

Shalala.. Min börs är funnen. Hurra! 
Imorse när jag la märke till att den var borta blev allt upp och ner. Trodde inte att jag skulle få se skymten av den igen. Det finns mycket viktigt saker och ting i en börs som man helst behåller. Fick sätta mig ner och göra tillbakablickar från gårdagen, precis var jag hade vandrat och vilka ställen jag besökt. Och ser man på, där låg den på läktarn i sporthallen. Skönt. Då var denna dag räddad.
Annars har jag inte så mycket på hjärtat. Det mesta flyter på.. 
Dagens gäst: Solen

Brukar diska till den här låten. Nu vet ni det. Varför just diska? Jag vet inte, det har bara blivit så. I lägenheten är det bara jag och Eddy Grant. 

1 kommentarer

Anonym

26 Feb 2009 17:15

Får denna skiva rulla ännu en gång imorn? That´s the big question.

Kommentera

Publiceras ej