I got the power..

0kommentarer

  Jag vet att jag är en dålig bloggare, det ska jag inte sticka under stolen med. Och jag ska vara ärlig, jag blev taggad efter lite "push" från en kär läsare och en get. Roligt när någon lägger märke till och påpekar när det inte händer så mycket här på bloggen. Trots att jag egentligen skriver det här för mig själv, på internet, som är tillgängligt för alla (hm?)
  Idag är det torsdag och det är dags att spotta in några ord här. Dock blir det endast några få ord, men det är inte mängden som räknas, inte sant?
  Tänkte egentligen bara meddela att jag lever. Det har varit en mysig, hård och SVINROLIG helg. Många hade nog inte förväntat sig att jag skulle klara mig levande ur denna fjälldimma. Men som jag brukar säga, "det jag inte klarar, är inte värt att klara".
  Den här veckan har faktiskt varit lite sne. Orsaken är nog att själen och vettet är kvar i Björkis, endast skalet befinner sig i Giron. Även ett par vantar och en socka bestämde sig för att stanna. De hade väl lite kvar att ge, precis så vi kände dagen vi skulle åka hem. 
- Söndag: "Åh, inte hem nu! Idag hade vi gjort allt vi inte gjorde".
  Imorgon är det fredag, en härlig dag. Vem gillar inte dessa dagar då allt är fred och fröjd? Ska vi skaka skalen eller ska vi ta det piano? Den som lever får se..
  Nu är det dags att krypa mot sängen, trots en misslyckad "rödtråd" i detta inlägg. Men vem bryr sig om röda trådar? 
  Imorgon blir det att föreläsa för småbarn om nedskräpning. Intressant. Senare på kvällskvisten är det marknad och 2x18-årsfest. Lite annat är också inräknat. Intressant.
  Sweet dreams!


Man ska ha lite småfel, det är charmigt. Synd att man inte ser ärret som är blixtformat. Det är power i det där "fuckyoufingret" ska jag säga er. Tro mig.
Peace and power!

Kommentera

Publiceras ej