Take on me, take me on..

3kommentarer

I'll be gone. In a day or two.. (Maybe more)

Har du vistats i "jippodimman" ännu en helg? Ja, det har jag.
Varför? Jo, för att det är underhållande. En rivstart på lovet. Fredagskul.

Men kommande veckan ser harmonisk ut. Mitt ute i vildmarken ligger min påsk-ö, och på denna ö ligger ett litet hus som väntar på mig. Jag färdas med skoter, packar med mig korv och några trevliga kamrater. Sedan ska vi ha det behagligt... Åker på måndag om vädret tillåter.
Alla planer inför lovveckan är inte på det klara ännu. Har både en del önskningar och måsten. Men imorgon tar jag med det sista från min fina lägenhet på Mangigatan, och beger mig mot nya håll och kanter. Med både glädje och sorg har jag packat ner saker i bananlådor idag. Har burit saker upp och ner i trappor hela dagen. Trivdes verkligen som handen i handsken i den där lyan, men nu är det Grynets tur. Matpausen bestod av pizza. Den där "jippodimman" gör en verkligen vrålhungrig så här dagen efter. Sliten blir man också. Och trött. Glad är jag ändå. Men gladast av oss alla har nog solen varit, den har varit strålandeglad.

Förresten, är det bara jag som tycker att det ska vara banan på pizzan? Vad vore livet utan banan?
Dessutom vill jag tacka för en trevlig Luleåresa. Vad vore livet utan Mandy-hoe och Macarena?

3 kommentarer

mandy "utan hoe"

01 Mar 2009 16:02

känns lite vemodigt med lägenheten, men vi fixar nya minnesvärda "sked-stunder" i ditt nya hem :) kan bli bra det här.



</i>"påsk-ön" in my <3<i>

m

01 Mar 2009 16:04

haha något stämde inte riktigt. <i>esch</i>

n(ettan)

02 Mar 2009 00:55

haha. det är slut på skedandet mandy-hoe. det är slut. du har kommit till slutet av tunneln. men du är än min vän.

Kommentera

Publiceras ej