Knep och knåp

1kommentarer

Alltså ljushuvudet i huset bredvid slutar aldrig att förvåna mig. Hon har sina knep. Oftast är de geniala, ibland riktigt dumma. Här har vi i alla fall ett riktigt höjdar tips:

- Kan någon förklara bilden?
- Det handlade om hicka såklart. Jag körde mina specialknep; Stå på huvudet, drick vatten (käka helst en gurka samtidigt) och vipps så var den borta!

Och när jag ändå är på gång vill jag be om förlåtelse till han där nere, Sebastian. Förlåt för att jag slog dig, men man skrämmer inte mig. Ok?

1 kommentarer

your brainbox

14 Feb 2009 19:40

minns faktiskt att personen jag hjälpte blev alldeles överväldigad, trots allt vatten som hamnade i näsan. an kunde knappt finna ord för sin tacksamhet..

som du har skådat genom åren; mandy makes a difference!

Kommentera

Publiceras ej