Sankta Lucia..

0kommentarer

Tre pepparkakor, 10 tärnor, tre tomtar och en lucia.
Ella.
En mysig fredag eftermiddag. Lucia, lussekatter och glögg med min italienska väninna, Serena. Vi fick vara med om en riktig nostalgitripp ska jag säga er.
Sen kväll/natt. Allt skulle vara klart till morgondagen. Det här är bara en bråkdel av allt som var framme.
Lördag, hantverksdag. Försäljning av diverse ting. Det brukar vara mormor som säljer men i år var det jag. lite "klirr" i kassan.
Johannas söta små askar.
Amanda har plockat det som föll henne i smaken. Rosetter, dammsugare och ett döskallearmband.
Lördag kväll. Julbord. Jag och min date som jag kidnappat från grannhuset.
Liz och hennes respektive, Markus. Här dricks Iris Coffee.
En trevlig kväll som bjöd på mat, mat och lite till mat. Plus musik och dans. Agerade chaufför hem sen var det match på söndag
Punkt

Kommentera

Publiceras ej