Jag och en läslus

0kommentarer

Jag och en kär läsare som jag träffade under en resa i huvudstaden, Stockholm (tror faktisk att hon härmar mig på bilden). Jag fick en gratis resa med privatplan för att göra lite jobb o diverse ting. Läsaren som är längre ner i samhällsstegen fick åka ett smutsigt sj-tåg från Kiruna med en rad andra fånar, stackarna. Autografblocken var snabbt framme när jag skymtade förbi, på väg till Stureplanskompaniet. De bara skrek och tror faktiskt att det var någon blond tjej som svimmade i all iver (sjukt jobbigt alltså). Alla autografblock fick en kråka och alla var nöjda och glada(de hade väl inte sett en kändis på år och dar). Den enda autografen de hade var Martin Suorras (Robinson veteranen från norr som producerade sin egen tandborste och som under en vinterfestival åkte rensläde i Kiruna). Inte hade de heller varit på Skansen någon gång. Själv trodde jag att jag var på Skansen när jag såg alla de bortkomna individerna. Men nu ska jag inte vara elak, livet är för kort för sådant.
Tack för uppskattningen och kram på dig, läsaren på bilden! Cute cute! Puss puss 

Kommentera

Publiceras ej