Good God, we gonna rock down to Electric Avenue..

1kommentarer

And then we'll take it higher..

Idag är det söndag och jag måste säga att jag verkligen har en hatkärlek till dessa dagar.. Jag ska strax med mor till "storstaden", men innan det sker tänkte jag skriva några rader här.

Helgen kom, gick och gjorde oss inte besvikna.
På fredag blev det en fartig klassfest hos Johanna. Startade kvällen med bananpizza och banandans. Musik strömmade ut ur högtalarna och blandades med skratt. Ljudnivån var inget att leka med och inte en enda "tyst minut" hölls. Det dansades åt höger och vänster, på soffor och bord tills grannen hotade med ett samtal till Farbror Blå.
Vi förstod vad som var tvungen att göras, när alla var (mer eller mindre) packade och klara utrymde vi lägenheten. Staden väntade, och under den här väntetiden började det dala. 
Det gick någon timme och sen kände jag att jag gjort mitt. Det blev en ovanligt tidig hemfärd för min del. Träffade brorsan som höll på att tappa hakan när jag skulle vandra hem redan.
Energin tog helt enkelt slut. Sen kan det ju diskuteras vad det var som egentligen tog kol på mig. Kan det ha varit Carls egensnickrade pipa? Eller rockade jag helt enkelt för mycket fett?
När jag kom in i lägenheten tog jag tre steg fram, ramlade raklång i sängen och seglade in i drömmarnas land...
Man ska sluta när man är på topp!

 

Och nu har jag ett projekt till påsklovet. Jag ska snickra en egen pipa och måla den med rengbågsfärger. 
Fan VAd KRymMT!

Slänger in en bildbomb senare! Håll utkik!

1 kommentarer

pedro

29 Sep 2008 16:35

när blir nästa gång vi får köra banandansen, I can't wait! ;)

Kommentera

Publiceras ej