Att lossa alla bojar och släppa alla tyglar.. på ICA..

1kommentarer

Hade förväntat mig världens tyngsta måndag i skolan, men icke sa nicke. Den gick förvånansvärt fort trots ett fullspäckat schema och en huvudvärk som tröck från alla håll och kanter.
Men allt släppte på ICA under "måndagshandlingen" med min kär vän.
Trodde att jag skulle dö.
Vill för allas bästa inte avslöja incidenten här i bloggen. (intern humor)
Jag lider bara jag tänker på det, men ack så roligt det var!
Jag kan inte komma undan en dag utan att göra något "sånt här".

Vill även passa på att skälla lite på "a man, dah".
Nu har du missat TVÅ kafferep!
Snart är du inte välkommen längre. Jag varnar dig.
Nu är dörren låst, kaffet kallt och Teskeden sömnig.

Imorgon är det en ny dag, och nya möjligheter.
Och förresten... Jag tror faktiskt att man kan dö av skratt.


Tiden som förförerska. Helt omotståndlig, inte sant?
he he

1 kommentarer

mando

09 Sep 2008 16:46

det gick obeskrivligt fort där på ICA, plötsligt hade en gapskrattande natalie, rödare än brandbilen dragit iväg mig bakom flingpaketen. intern humor när den är som bäst.

jag ber så hemskt mycket om ursäkt för kafferepen, detta ska inte upprepas!

Kommentera

Publiceras ej