Kick drum on the basement floor..

0kommentarer

Kände mig som död när jag klev över tröskeln till huset. Jag var tom och det ekade i huvudet. Som tur var dröjde det inte länge innan jag fick hjärncellerna på fötter igen. Så fort jag slagit på musiken började de dansa. Även mamma gjorde mig extra glad.
Musik är så gott som lösningen på allting..

Det började med en vanlig skoldag. Tog en "after school" på Safari och sedan bar det av till folkets hus där ett stipendium väntade. Det blev sedan teaterunderhållning på hög nivå.
Denna kväll ska jag till Bullan. Det ser lovande ut och jag planerar SÅKLART att riva hela haket. Innan jag ger mig av ska jag sitta i stolen och skrika en stund, för det är inte varje dag det är fredag!

Till sist, dagens fråga.
Varför gav min mor liv till tre flickor i en och samma kropp?
Tänk att behöva dras med två andra som försöker påverka en hela tiden.
Trots att det är Natalie som regerar så är det en pina.
Anna vill en sak,  Linnéa en annan och Natalie en tredje. 
Fast i och för sig, jag är ju ett kärt barn..

Och jag måste även tillägga, nu har vi miljönissar fått 30.000 svenksa kronor för att få er där ute att förstå; "Stoppa skräpet.... i fickan!" 

Den här låten kommer alltid vara lika härlig

Kommentera

Publiceras ej