Ah yes, the safety dance..

0kommentarer

Jag har varit snål med inlägg på sistone så, jag börjar med att trycka dit ett; "Jag beklagar". Idag tänkte jag spotta ut lite ord eftersom jag har tillgång till internet. 

Helgen som gått var händelserik. Det blev "fredagskul", minst sagt. 
Tyvärr fick jag dagen efter ta en del smällar. Jag skippar detaljerna och nämner bara att jag var isolerad och överkörd mentalt av några "crazymotherfuckers". Nämner inga namn på "förarna" eftersom dessa individer inte är något att leka med. Vill ge en eloge till moster, som blev räddaren i nöden. En knackning på dörren och så var allt löst. 
Hur som helst så får helgen ett högt betyg. 

Dagarna har rullat på och jag känner mig nöjd med det mesta för tillfället. Det enda som skaver är fysikprovet på fem kapitel som kommer ligga framför mig inom en snar framtid.
Har varit igång hela dagen så, nu tänkte jag ligga medvetslös i sängen i några timmar. Det blir att stiga upp tidigt i morgon bitti!

Månadens, "Vill ha!":
- Dubbad fotbeklädnad.
Dam70+ inspirerade mig i förrgår. Ta det säkra framför det osäkra! Sköt om er.

Kommentera

Publiceras ej