Ice ice baby..

3kommentarer

Morgonen blev ingen hit. Det började med att jag vaknade av en för hög ljudnivå i köket. Irriterad och nyvaken tog jag kudden under armen och vinglade ner till källaren där Sebbes säng väntade. Slog tån i tröskeln, la mig ner på golvet och skruvade mig i säkert fem minuter. När skrikningarna och stönet avtagit kröp jag upp i sängen. Hann knappt lägga huvudet på kudden innan jag försvann från verkligheten, igen.

Får se om det sker något underhållande idag. Det enda jag har inplanerat är plugg. 
Måste fokusera nu, men det är svårt när man störs av "höstlovsdoften".
Hoppas på en höjdpunkt under dagen.

Adjö!

 
Stella, jag längtar efter dig!! Du har det där lilla extra.

3 kommentarer

Paulize Konstblogg

19 Oct 2008 17:46

svar:

Tack så mycket;)

Ingrid

19 Oct 2008 18:20

Vad roligt att du tycker det!

Liisa

19 Oct 2008 21:30

Svar: Yes! :D

Kommentera

Publiceras ej