This is the end..

0kommentarer

beautiful friend..


Nattens dröm är värd att nämna, den skrämde mig totalt. 
Jorden blev träffad av en jättelik asteroid.
Vi hade några minuter på oss att fly och i drömmen gjorde grannarna, "Savonen" detta möjligt. Familjen hade en egen raket som min familj fick följa med i. Varför dom tog just oss kan man ju diskutera. Hur som helst var det till månen vi skulle, där en liten del av jordens befolkning redan befann sig. Vi fick bo på en liten vindsvåning där vi hade utsikt över rymden. Återigen såg man hur ännu en asteroid träffade jorden. Jag kisade mot ljuset som smällen orsakade. Efter detta blev allt svart, svart och återigen svart.. Jorden liknade nu en kolboll, där inte ett enda liv existerade. Även kakerlackorna hade sett sin sista ljusglimt.
Känslan går inte att beskriva. Jag minns hur tom jag kände mig när jag satt där på min vindsvåning.. med en syremask. 
Allt var över. 

Svettig var bara förnamnet när jag vaknade på morgonen. "Tack och lov, det var en dröm!"

http://www.xpl.se/om-en-asteroid-tr-ffa-jorden.html

Kommentera

Publiceras ej