Modelejon 1

8kommentarer

Har har ni lite mode genom tiderna. Rösta på din favorit!


1. En dam ute på skidspåret iklädd en härlig rosa pälsmössa, en mönstrad jacka och en nonchalant hängade guldmedalj kring halsen. Även stavarna matchar in. Jag säger bara, "het brud i kylan".

2. Ute i blåbärsskogen. Damen till vänster är klädd i en kamoflagehatt, en blå ponnytröja med matchade blåa läppar. Damen till höger har blivit inspirerad av Ringaren i Notre Dame och till detta har hon valt ett par mörkgröna tights. So high fashion!

3. Pojken i linbana har verkligen lyckats trycka dit det. Trycket på T-shirten är klockren och skinnkepan på huvudet är som pricken över i:et. Han har lyckats forma skärmen till en båge. Jag säger bara, "wow".

4. Klockrent från topp till tå. Tjejen är klädd i ett par slitna ljusa jeans, lila långkallingar, vita sockar med färgglada ränder plus ett par bruna skinnskor. Till detta har hon valt en skön zipcrew från Nike. Luggen är som grädden över moset!

8 kommentarer

Sara

22 Nov 2008 16:50

Svar: Tack så mycket :)

Anonym

22 Nov 2008 19:33

haha, jag lägger min röst på foto nr 1. FAshion LioN utan att ens veta om det. ;)

Anonym

22 Nov 2008 20:15

nr 4 helt klart. klockren och så söt!

ERIK

23 Nov 2008 12:14

nej, det går inte :S

mandoe

23 Nov 2008 16:10

det är svårt min vän, otroligt svårt. jag tvingas nog dock att lägga rösten på bild 4. de lila långkallingarna som nonchalant blottas under jeansen tillsammans med sockarnas ränder som matchar helheten perfekt! så enkelt, så genomtänkt. fashion bor i denna lilla kropp!



basses turkosa plyschbrallor(?) går inte heller av för hackor..

Alina

23 Nov 2008 16:14

söta bilder!

Madde

23 Nov 2008 19:01

sv: hehe :D

Söta bilder!!

Linus

26 Nov 2008 11:45

Utan tvekan bild nr3. Kepa i Läder nonchalant vridet bak och fram. Bara skriker ut "JAG ÄLSKAR VILLAGE-PEOPEL" 90-tals mode när det var som bäst. Att den sedan är grymt fint matchad med en Tazz tshirt med mycket vintage känsla. Jag säger bara "åhhh..." Sebbe byns modelejon nr uno.

Kommentera

Publiceras ej