Sudda bort din sura min..

0kommentarer

Munnen den ska skratta och va gla. Munnen den ska sjunga tralala..

Det luktar helg. Det gillar vi! 
Blev helt ifrån mig idag. Sara P lät oss inte gå och kolla ABBA konserten i aulan, nej att studera permafrostmätningar var viktigare. Tiden gick och när klockan sa "lektionen är slut" sprang jag och Serena mot bussen. Såklart var hjärtat i halsgropen som vanligt. Väl på plats möttes vi av en sur busschaufför. Den suraste av dem alla.
Då undrar jag, varför jobbar man med människor när man inte gillar dem? Lite då och då under resan plockade han upp mikrofonen och kläckte ur sig en kommentar. "Fel människa på fel plats", säger jag då bara!
Annars har jag spelat badminton idag (lite omväxling) och nu ska jag öva på svenskatalet som vi ska ha imorgon. Slänger in ett halsband också. Och kom ihåg att om ni åker buss så är det baksidan som gäller vi avstigning!
Här har vi aif en go gubbe som ler, en legogubbe. Man kan till och med byta klädesplagg på honom. Amazing!

Kommentera

Publiceras ej