Release me..

1kommentarer

Den här dagen har varit en sån där dag då man endast behövt en stor kram.
Turen och jag går inte riktigt hand i hand nu för tiden. Tråkigt nog...
Isället försöker han "där nere" greppa tag i min hand och dra ner mig i träsket, samtidigt som han säger, "yes please Natalja come to me".
Hade en dålig start på denna fredag men slutet blev bättre. Tack och lov. Andrea, idol och en påse godis gjorde kvällen.

Slutligen, dagens fråga.
När man går in i en godisaffär plockar man bara goda godisar i påsen, men varför är det bara äckliga godisar kvar i påsen i slutet av kvällen? 

Och en sak till. Jag vill resa jorden runt och kasta tallrikar i en vägg.

1 kommentarer

your "closest"

15 Nov 2008 14:53

i Kina finns det mkt tallrikar har jag hört, vad säger du? :)

Kommentera

Publiceras ej