Slägga och brödkniv

0kommentarer

Vinden viner utanför, jag är trött, min kaktus Bert är törstig..

En händelse igår: Jag tilltalar en liten kille (citatkungen) som sitter på läktaren.
Jag - Hej Dennis, kan inte du bli min kille?
Dennis - Nä, fyfan. Du är ful, dum och äcklig.
Kände att det var dags att sluta försöka när han talade om att han skulle döda mig med en slägga. Det var till och med värre än när Andrea tog fram brödkniven efter jag gett honom en puss på kinden. 
Livet är hårt ibland. 

Jag kan även nämna en annan sak. I min dröm igår blev jag tvingad att äta en hel form äppelpaj. Det var bland det värsta jag varit med om. Jag såg inget ljus i tunneln, utan endast Döden själv.
Plus att min dag endast bestått av motgångar. Spillt kaffe på golvet och bränt popcorn.
Livet är hårt ibland.

Ps. Jag är ingen pedofil som gillar småpojkar. Bara så ni vet. Och Obama, grattis!

Lite öronpynt och en discjockey

Kommentera

Publiceras ej