Modelejon 2

6kommentarer

Här kommer ett till lass med mode.. Rösta på din favorit!



1. En pojke på rengärde som lyckats pricka in höstens/vinterns alla måsten. Stickad tröja med härliga ränder i murriga färger. Till detta har han valt en scarf som går i rött med ett renhorn som "fästanordning". På kepan ser vi en fet hockeylogga. Vilken full träff!

2. Två flugor i en smäll. Pojken till vänster är klädd i ett par röda jeans och ett par vita tygskor. Självklart valde han Mickey Mouse-Skjortan till detta.
Pojken till höger lyckas även denna gång, då han valt ett par beigea jeans där ett par skinnkängor kikar fram. Skortan är rutig och över denna har han slängt en ullväst i mörkgrön. Kepan hänger självklart med. Det kan inte bli bättre!

3. Två glada prickar i jeanshattar. Den unga kvinnan är en legend från 90-talet, då hon var känd som Svappavaaras "catwomen". På bilden bär hon just en "cat-tröja" och bredvid henne står ett fan som köpt en lika trendig hatt som henne. Jag säger bara, "Mjauu".

4. Här har vi en tös som kanske är klädd i världens mysigaste tröja. Kan inte hitta ett enda fel. Mysiga ärmar, härliga färger och mönster. Plus att den korta pagen lyfter hela utstyrseln. Wow!

6 kommentarer

Anonym

26 Nov 2008 21:55

åå tack hördu! :)

Anonym

26 Nov 2008 22:25

Det var fruktansvärd söta bilder! lägger nog min röst på den stickande tröjan med en massa ränder på (nr1), men samtidigt tycker jag att tjejen med världens mysigaste tröja gjorde ett good job (nr4) ;)

mjau

27 Nov 2008 01:53

då jag var din kollega under catwoman-tiden så är valet ganska enkelt, bild 3 får min röst denna gång. att ögonen lyser röda gör ju inte intrycket sämre. denna kvinna vet vad hon vill.

vad sägs om att återuppta våra gamla ambitioner och göra svappis gator osäkra igen?



en gång catwoman, alltid catwoman.

pojken i gubbkläderna

27 Nov 2008 11:58

haha var är du och scannrar? bild 2, helt klart

hem-hem (vem stal min keps?)

28 Nov 2008 01:23

Lagom randig, lagom stor,lagom stickad tröja med klassisk bandana! SO HOT RIGHT NOW! Har även själv en gång strosat omkring med San-Jose Sharks-kepa så rösten går till modelejon numero uno! 1!

Jenny Persson!

28 Nov 2008 12:20

Sv: Håller med dig där asså!

Jag på ngt vänster har jag fastnat för nitstil!

Ska bara kolla va jag har för kläder de passar till också! :D



Fin blogg :)!

Kommentera

Publiceras ej