Vi fryser ihjäl det är så kallt..

2kommentarer

Tro mig, och det här är bara början!
Jag har två vita fläckar på kinderna. Det är -17 grader ute. Första gradens kylskada?

Ja, ni läste rätt. Vad ska man säga? Att man inte ens kan ta en promenad här  i Norrland! Jag kände hur det nöp i kinderna men tänkte inte desto mer på det, då smärtan i tårna var större.  
Hur som helst har jag satt igång bastun. Kan tänka mig att det kanske inte är så jätte bra att grilla sig i bastun just efter att man kommit från en frysbox, men jag är ung och dum. Kanske väntar en liten stund i alla fall, tills det har lagt sig lite. 
Om någon timme kanske det vita förvandlas till rött. Hellre det. Gratis rouge.

Senare ikväll ska jag kika in i grannhuset. Om rykterna stämmer ska det finnas några granna tjejer där som vill umgås, kanske spela "Fia med knuff" eller så beger vi oss till "träffpunkten" där det antagligen blir allmänt gängmys. 

Ps. Klä på er om ni går ut. Och, jag var inte med på bilden i tidningen. Kul. Verkligen jättekul.

Bild från förra året.

2 kommentarer

Anonym

16 Nov 2008 12:11

unge, du har ju inte ens mössa på dig. Inte konstigt att du fryser!

Ägaren

16 Nov 2008 12:45

För det första så är det en gammal bild. Och för det andra hade det inte hjälpt fast jag haft 20 mössor på skallen. tro mig!

Kommentera

Publiceras ej