"Det blev tredje gången gillt liksom"

1kommentarer

Dagarna går för fort. Kan aldrig gå och lägga mig och känna att man har allt på det klara.
Idag har vi tillbringat skoldagen på IRF, och lite halvt i Indien. Har bl.a. ätit indisk mat, lyssnat på den indiska nationalsången och även på en professor. Det behövs även tilläggas att jag blivit slagen av en aggressiv människa, utan orsak. 
Det var egentligen tänkt att jag skulle skriva färdigt mitt svenskatal idag, men fotbollsgalan råkade gå före. Inte alls konstigt men stressigt ser det ut att bli imorgon. Plus att vi har biologiprov på onsdag. F*ck.

Tre guldbollar är inte illa. Zlatan är kung! God natt!

1 kommentarer

Muhammed Carlee

18 Nov 2008 00:18

antar att jag är "aggresiva personen". Utan orsak, up yours!

Kommentera

Publiceras ej