sunday bloody sunday

1kommentarer

Sliten söndag. 
  Har skrattat åt veckans bravader så mycket att mina magrutor blivit märkbara. Haft en storslagen vecka med en massa skratt och skoj men också en hel del fjaskon.
  På torsdag hann jag gå och bli 17 år (meningslös ålder). Firade med tårta och kaffe hemma i byn och hade en lugn födelsedag.
  På onsdag var det halv dag i skolan och sedan fick vi lov. Valborg spenderade jag i Kiruna med en massa glada människor. Har inge lust att kommentera kvällen, men det var roligt så länge det varade. Ha ha! Mitt försvar är att jag helt enkelt var för laddad inför festligheterna.
  Resten av dagarna har jag spenderat i solen och jag ska vara ärlig, jag har doppat nosen i jägerflaskan mer än en gång. 
  Alkohol ger slitningar på människokroppen, idag är jag ett praktexempel.
Jag betalar med min söndag!


    
 Ella 7 år: "Natalie, skål för livet!"

1 kommentarer

amanda

05 May 2008 18:33

kalasveckan nr 1 ;D

Kommentera

Publiceras ej