Kanon kul

2kommentarer

Nu börjar det klia i fingrarna, det bara 16 dagar kvar till sommarlovet. Helt ofattbart! 
Jag ser framemot den här sommaren för jävla mycket. Man kan säga att jag är förväntansfull, men jag längtar även till att göra absolut ingenting.

Idag har vi haft hjampisjoggen. Sprang en mil, solen sken, gruset stänkte och svettet rann.
Jag har också hunnit slänga i mig en sallad på stan innan det blev hemfärd. Plus att jag har gömt mig bakom ett träd. Orsaken till det vill jag utesluta eftersom jag känner mig rätt taskig. Men roligt var det.

Nu måste jag dra mig från datorn, har inte tid att sitta här. Kemin kallar.

image85
I måndags blev det seger för Sverige i matchen mot Slovenien (1-0)
En okej match med Tobbe Linderoth som målgörare.
Dessutom är Henke tillbaka, igen. Kanon!

2 kommentarer

din ven.

28 May 2008 22:39

men natalie, nog ser man skillnad på en skåpbil och ett träd?

natalie

29 May 2008 21:41

Till vännen utan koll.
Det var ett träd.

Kommentera

Publiceras ej