Laddad för en andra chans

1kommentarer

Torkade precis håret och nu sitter jag här i min morgonrock, nyduschad och laddad inför melodifestivalen ikväll. Denna lördag blir inte som alla andra lördagar. Idag blir det inte att sitta framför tv:n och glo utan jag ska sitta i publiken och vråla. Det är Andra chansen och jag ska befinna mig på Arena Artica där det ska äga rum. Tillsammans med mig har jag mina två vänner Amanda och Serena som precis som mig har dom höga förväntningar. Det enda som vi verkligen blev besvikna över var att Björn Gustafson inte ska komma, katastrof! Måste säga att han är för jävla rolig, just nu ligger han högs upp på min topplista. Våra platser är på läktaren och jag ska sitta på plats 40 på rad 3... spännande spännande. Kände att jag var tvungen att köpa biljetter när det ska vara här i Kiruna. Nog för att ingen av mina stora idoler ska befinna sig på platsen men det ska ändå bli grymt kul. Artisterna som jag ser mest framemot att se är Andreas Jonsson, Nordman och Sussie Tapper. Nordman är min barndomsidol som jag äntligen ska få se live, "den som väntar på något gott väntar aldrig för länge". Ska jag vara ärlig tillhör inte Nordman längre mina idoler men jag ser framemot att får se honom. Kanske lyckas också någon annan övertyga mig under kvällens gång. Nu är det dags att göra sig festivalfin och sen ska jag smaska i mig lite middag. Jag håller tummarna att kvällen ska bli toppen och förhoppningsvis hamnar man på tv också.
¡Adiós!

image4
Laddad till hundra!

1 kommentarer

.

25 Mar 2008 19:12

bilden: "fyfan vad ACDC är bra! fyyyfan!"

Kommentera

Publiceras ej