I Love Björn

1kommentarer

Finalen i melodifestivalen dundrar i tv:en i vardagsrummet. Jag försvann därifrån för att Christer Sjögren skulle sjunga, förlåt Christer men jag pallar inte din låt I Love Europe! Passade därför på att skriva ett litet inlägg här.
Spännande vem som går vidare till Eurovision Song Contest i Belgrad. Det känns som att Charlotte Perrelli kommer ro hem segern. Men Själv tycker jag att det skulle vara skoj om Rongedal gick vidare... Vi får väl se hur det går.
Det bästa är ändå pausunderhållningen som Björn Gustafsson har hand om. Jag och mamma satt och garvade i soffan när han körde beatboxing. (the king of humour)
Idag är det lördag och jag har gjort detta:

  • Steg upp klockan 10:00
  • Tittade Nyhetsmorgon
  • Plingat gitarr
  • Gjort engelska uppgift
  • Joggat
  • Duschat
  • Käkat Broccolipaj
  • Melodifestivalen
  • Bloggat

joggmusik

Min musikmobil (Sony Ericsson W910i) fungerar jättebra när jag är ute och springer, men jag har tankarna på att investera en guldig ipod shuffle, den är liten och lätt.




 

1 kommentarer

amanda

15 Mar 2008 22:22

kul att nån gör något av sina lördagar :D haha

Kommentera

Publiceras ej