Doft av fredag

0kommentarer

Den efterlängtade fredagen är kommen.
Jag sitter i sängen och njuter utav den goda stämningen i mitt rum. Det doftar fredag överallt och det går bara att älska det. Fredagar är helt enkelt speciella och när det är fredag kan man slappna av, i alla fall jag. Det kan jämföras med en tung fjällvandring, när man nått toppen slänger man ner ryggsäcken och pustar ut. Vissa firar "segern" med en påse polly och andra ställer till med ett riktigt partaj. Alla gör det dom tycker är bäst. Fredag är nog lätt den bästa dagen på veckan och jag tror inte jag är ensam att tycka det.
Denna fredag blir ganska slapp för min del. Hade tankarna på att kolla en film med polarna, men nu är det i alla fall dags att öppna min pollypåse!
Tjenis!

Veckans belöning


Kommentera

Publiceras ej