Röker du gräs?

0kommentarer

Ny vecka, nya möjligheter.

Den femte arbetsdagen är avklarad.
Cyklade till jobbet som vanlig, och började arbeta kl 07:00.
Solen sken mitt på himlen medans jag och gräsklipparn gjorde det vi skulle.
Gled fram över gräsmattan med ett band av svettpärlor kring min panna.
Skrattade uta helvete i fikarummet.
Och återigen fick jag svara på frågan "Går du på något?"

I överlag har dagen varit bra. Faktiskt riktig rolig.
Festivalen till helgen håller uppe humöret rejält. Taggad till hundra. Som alltid.

Nu ska jag ligga medvetslös i sängen tills jag vaknar imorgon.
Vi får se vad som händer under morgondagen.
Kan garantera att Amanda ser fram emot den kommande tisdagen, hon anser nämligen att gräklippning är hennes uppgift i livet. Det kan möjligen vara så.
Själv känner jag att det tär på ens psyke.
Har det gått för långt när man till och med drömmer om gräsklippare?
Pyskologen nästa?

Sweet dreams!
 

Kommentera

Publiceras ej