Let's pray for the weekend, babe!

1kommentarer

Det ser ljust ut i tunneln.
Långt borta skymtar solsken.
Om vi hoppas tillräckligt, få vi njuta av solskenet då?
Jag vill ha bra väder till festivalen i helg!

Torsdag
Haft en lätt dag på jobbet.
Det överstiger mitt förstånd hur det kan spruta ner regn i flera dagar, utan ett enda uppehåll. Man tycker att regnvattnet snart borde ta slut. 
Vi har till och med varit tvugna att jobba inne hela veckan.
Ägnat oss åt städning och målning.
Målat väggarna i Svappavaara skolas matsal med grisrosa färg.
Som vanligt spårade allt ut, och inte en enda mänsklig varelse kom undan ett penseldrag i ansiktet.
Har också övningskört idag. Längtar efter körkort.
Nu fotboll!




Håkan Hellström - Kär i en ängel
Jag går mot henne vart jag än går
Jag är kär i en ängel
Hon ser rakt igenom mig
Och det verkar som solen aldrig når
Längre än dit min Natalie går...

1 kommentarer

din ven

26 Jun 2008 23:25

vi har kul på jobbet natalie, för det mesta. dina fina bilder får mig att längta efter hallonyoghurt. håkan är också ganska fin.

Kommentera

Publiceras ej