Roffe och jag har ett band i ett garage..

1kommentarer

Vilken festivalhelg. Det roligaste som hänt på längen, helt klart!

Och sliten var mitt förnamn när jag vaknade på söndagsmorgonen. Hade inte ens återhämtat mig på måndag.
Kroppen var utpumpad på energi, rösten hade övergett mig och min lägenhet såg ut som ett rövhål (?).
Rockat lite för mycket fett kanske?

Fredagens höjdpunk var helt klart Håkan. Även The Hives var kanon.
Hoppat och rockat så att svettet bara stänkte. Plus att jag hittade ett drös med roliga människor i publiken (kända som okända) som hade minst lika mycket energi som mig. Tiden sprang iväg och Evy stog för efterfesten där musiken dundrade hela natten. När sedan alla låg ner tog jag min hatt och vandrade hem. 
  Paraplyet kom inte till användning under helgen. Istället åkte solglasögonen upp på snoken. 
På lördag blev det en sorlig förfest hos Kalle, som senare fortsatte i en lägenhet på stan. Först när Sahara Hotnights spelade begav vi oss till festivalområdet..
Natten var ung.
Vaknade med sand i kläderna.
 
Men livet är inte ständigt en dans på rosor.
Helgens rosentagg:
-Tappade bort 500 kr, plus Carls brillor. Bjöd honom sedan på en karusell, han började må illa och gick hem.
-Rispor på mobilen.

Tack för en (minst sagt) trevlig helg!

 

Det som fastnat på bild!

1 kommentarer

öhhhh

03 Jul 2008 21:35

vem hand är det mån tro?

Kommentera

Publiceras ej