You feel all right when you hear that music ring..

1kommentarer

Jag trodde jag skulle dö för en lite stund sedan. Jag som bara ville kolla film...

I brist på annat gick jag ner till källaren och började rota bland gamla vhs-filmer.
Fråga inte varför men jag bestämde mig hur som helst för att kolla "Vad kvinnor vill ha", en komedi från 2000 med Mel Gibson i huvudrollen.
När jag hade valt film var det bara själva vhs:en som skulle bli inkopplad i tv:en.
Jag var väl ivrig, apparaten slant och for rakt ner på min högerfot. 
Kort därefter låg jag rullandes på vardagsrums golvet och skrek av smärta.
Och jag ska vara ärlig, det kom till och med en tår i den stunden.
Apparaten klarade sig utan större skador, men tyvärr inte mina tår.
Ni ska se köttsåret på den fjärde tån. Stackars, stackars mig.. 

Och nu sitter jag bara här i mitt rum och tackvare musiken är jag glad igen. 
Det blir ingen film så jag slår en pling till Julia istället. 
Men det kanske är meningen att det skulle bli så här, det är kanske ödet. xD
Ajdö!
  

1 kommentarer

amaaanddaa

15 Jul 2008 20:01

Jag lider med dina tår Natalie, jag gör verkligen det. Oh Dire Straits, där har vi musik :)

Kommentera

Publiceras ej