If God had a name, what would it be..

2kommentarer



















Tors dag idag.
Åter en regnig dag, det gillar vi inte.

Nu är det bara så att Gud eller vem FAN som har kontroll över solen, börjar ge solken till oss här uppe. Annars kommer jag personligen med ett jetplan åka "dit upp" och leta efter dig. Och jag kommer leta tills jag hittar dig! 
Du sitter säkert där på något moln och käkar dina chokladbollar och skrattar åt mig, men jag menar allvar den här gången. Nu
är det blodigt allvar.
Men egentligen.. varför ska jag brusa upp mig? Jag kommer ju försvinna till Grekland om en vecka!

Förrutom det dåliga vädret så har jag haft en bra dag.
Dock vaknade jag ganska sent. Hann bara äta frukost och sen bar det av till staden för att hjälpa mor att inhandla mat till festen på lördag.
Och där fann jag ett sätt att skaffa mig uppmärksamhet på. Dock krävs det lite mod. Tur att man har det!
Med 40 tomater, 10 gurkor och med en massa olika sorters lökar virrade jag runt på Coop för att leta mor med kundvagnen.
Jag undrar vad folk tänkte i det ögonblicket?
Sara hade i alla fall sin teori. Tänker dock inte nämna den med risk att kränka en viss folkgrupp.
Senare på eftermiddagen har jag blivit jagad av en silver volvo på E10:an. Den ej okända föraren vevade ner rutan och skrek saker som fick mig att skratta. 
Senare blev det dusch, mammas goda mat och övningskörning.
Avslutade kvällen med en del trevliga och sjuka sms. 

Jag bör inte prata med folk efter midnatt. Jag är för trött då, alldeles för trött.
Har även kommit på att jag inte har någon tidsuppfattning under den här årsrtiden. Jag begriper inte när det är dags att sova. Kan det bero på att det är ljust dygnet runt?

Timmarna har bara rusat förbi idag. Nu är det dags att sluta svamla och gå mot sängen.
Och förresten. Jag vet att man inte ska mixa Gud och svordommar...
Men det är tur att Gud alltid förlåter!

          
               Blir aldrig less på den här låten.

2 kommentarer

sara

18 Jul 2008 17:44

"folkgrupp", hahahaha :D vemfanken är det som kränker här? Det är en sorts religion Natalie. Och jag skulle nog snarare säga att du blir lite åt det homosexuella hållet efter midnatt.

Natta

18 Jul 2008 22:23

hurrudu.. jag försöker ju bara att finta, så att man inte ska kunna lista ut vad jag menar! :D vilka familjer köper ovanligt mycket mat? de familjer med 13 barn kanske? vilken religion? ops

Kommentera

Publiceras ej