I'm miss lonely..

0kommentarer

Jag undrar vad alla andra gör där ute i världen?
Tänk att jag bara är en av alla världens personer som ligger i en av alla världens sängar. Tänk att jag bara är en liten myra i en jättestor myrstack...


Ligger under täcket och är strax på väg att somna in.
Jag hoppas att jag ska få drömma något spännande.
Jag vill vara med om ett äventyr, och förhoppningsvis blir det i natt.
Vännerna har gått hem, huset sover, Sebbe jobbar, Calle är i Luleå och Jomma och Nasta har åkt till Oslo.. 
Det är bara jag och gasbindan som är vaken.
Känner mig ensam.

Tidigare idag har vi varit till staden och fört det nya köksbordet till lägenheten. Sen har jag legat i källarn och kollat film med Stella och Amanda.
Imorgon Gällivare.
Kom att tänka på gårdagen. Fan vad jag skrattade!

God natt

Kommentera

Publiceras ej