Be-Bop-A-Lula..

0kommentarer

Jag var slut som artist när jag kom hem på morgonen. Det enda jag ville var att sova, men natten blev rent ut sagt förjävlig! Myggen har pinat mig hela natten och drivit mig till vansinne. Ni skulle sett min vrede, visste inte vad jag skulle ta mig till där ett tag, "MORSAN, TÄND EN MYGGSPIRA FÖRFAN!!!" Det enda sättet att få sova på var att rulla in sig i täcket, och sedan hitta en liten springa som man kunde andas igenom. Hårt och skoningslöst !

Men lördagens fest blev lyckad. Jag hade riktigt roligt.
Jag och Amanda gjorde succé i baren från 18:00 till midnatt. Människorna var på humör, maten var god och vädret var helt okej. Bestämde oss senare för att fortsätta festen i stan och blev inskjutsade av Emma. Det började bra, nästan intressant. Sen sög det. Åkte hem när jag kände att jag inte kunde få ut något mer av festen. 
Väl hemma vinglade jag och Amanda upp för backen till mitt hus. Avslutade med en smaskig tårta.


           
Bildbomb

Kommentera

Publiceras ej