She's crazy like a fool...

2kommentarer

 

Nostalgi
Lyssnade på en låt idag som väckte roliga minnen från när jag var liten.
Minnen från när jag satt hos morfar och lekte med hans gamla lp-spelare och låtsades att jag hade ett alldeles eget radioprogram. Jag småpratade mellan låtarna, berättade om vädret, och upprepade ständigt att jag spelade dom bästa låtarna. Jag kunde sitta i timmar med hörlurarna på, medan en skiva större än mitt huvund snurrade i spelaren. Jag kommer ihåg att jag kände mig döcool när jag med en klassisk engelsk fras inledde programet genom att säga, "Hallo ladys and gentlemen, välkommen till Digga med Natta!". Och nu när jag blickar tillbaka så kan jag gott säga, nog var jag allt cool, minst sagt!

2 kommentarer

amaaandaa

09 Jul 2008 02:25

finns det något du inte lekt när du var liten? känns som en hög tid att börja lägga upp våra skräckfilmer :D

Anonym

09 Jul 2008 21:00

Haha, "Hallo ladys and gentlemen, välkommen till Digga med Natta!" :D. Otroligt vad skön den där låten ännu är :)

Kommentera

Publiceras ej