We're a long, long way from home, Bobbie..

0kommentarer

Torsdag
Doppet i badstranden var nog inte som en halstablett för min hals precis. Jag tänkte nog inte riktig efter när jag slängde mig i vattnet den dagen.
Hoppas bara att jag blir frisk till på lördag, så att jag kan vara med i matchen mot radiolaget! 

Och jag har kommit på att jag är beroende av korsord. Det fick jag bekräftat igår när jag hälsade på grannen. Min hand började darra när jag såg korsordstidningen som låg på bordet och ett sug som inte gick att stå emot väcktes. Men jag kunde sitta där och lösa min korsord med gott samvete, för dom hade ändå inte tid med mig, resan till Italien var viktigare.
Korsord är både beroendeframkallande och en bra tidsfördriv.

Och här hemma dansar Mamma till Juanes och bakar tårtor till Kents 50-års fest.
Hon har varit helt ifrån sig hela dagen, eftersom hon har fått sin Macbook idag. "Åh vilken dator, wow vad fin, åh min alldeles egna dator lixom, dah!"
Och Kent sitter i fotbad. Han kom hem från Oslo igår, den lyckosten har varit och kollat på Bruce Springsteen!
Nu ska jag äta jordgubbar.

God kväll.


The Boss

Kommentera

Publiceras ej