Då finns det ingen som tar en. Man är kung kung kung i baren..

3kommentarer

En regnig onsdag.

Idag fyller Kent 50 år, en ganska mäktig ålder faktiskt. 
Men det smäller först på lördag, det är då den stora festen äger rum här på gården. Och vi har öppet hus så ingen har någon koll på hur många som kommer. Spännande?
Och min uppgift är att vara kung i baren den dagen. Jag får agera bartender för en kväll. Men kommer dock inte försöka imponera med att jonglera med flaskor och så vidare.. Det kan även hända att jag får med mig Amanda. Då vet man aldrig hur det kommer att sluta.
Vi får väl se om morsan kommer ångra sig att hon plaserade mig där...
Vi får hoppas på det bästa.

Vad har hänt mer idag?

  • Steg upp 10:30
  • Joggat
  • Handlat på konsum
  • Städat/rensat garderoben
  • Käkat god festmiddag
  • Spelat fotboll
Och nu sitter jag här med en handduksturban runt huvudet och lyssnar musik. Jag ska borsta håret och klä på mig, sen blir det att ringa några roliga personer, jag är sugen på umgänge! Monopol kanske?
hei sitten!


   
Fick ont i hjärtat när jag såg det här. Sinnessjukt!

                              

Såg The Holiday igår med Amanda och Katta.
En kärleks film som är helt okej. Fräschingen Jude Law höjer betyget.
Han är farligt snygg.

                             Filmen får 3/5 ballar

3 kommentarer

Emelie

17 Jul 2008 15:54

Vad fasen är det för film?? Är det inom hemtjänsten eller? Herregud!

he he he

17 Jul 2008 18:02

Jag tror att jag och du kommer att göra succé i baren, helt klart!

Död åt det där äckliga vårdbiträdet :I

Kalle

18 Jul 2008 19:23

usch , jag kunde inte kolla klart den!

fyfan för henne.

ta över baren natta !

Kommentera

Publiceras ej