I natt jag drömde något som jag aldrig drömt förut..

0kommentarer

Lördag
Denna natt har varit den hemskaste på hur länge som helst. Har svettats som en gris och hostat som aldrig förr. Haft så hög feber att jag yrat hela natten. Har drömt en massa otäckheter, om hårbollar och att jag kvaddat Kents bil. 
Fick ett sms på natten som jag inte orkade läsa. Men tackvare min sänghimmel har i alla fall inte myggorna fått göra min natt värre än den redan var. 
Det är inte riktigt min stil att vara sjuk. Men idag mår jag bättre, men har fortfarande lite ont i kroppen.
Och så fort jag blir frisk åker joggingskorna på!


Mamma har pratat om att åka till ikea imorgon, vi får se om jag följer, beror helt på formen.
Nu ska jag lyssna lite musik sen kanske läsa lite ur boken jag påbörjade i förrgår, den heter Som honung och är skriven av Penelope Evans.
Ha en mysig kväll ! 

Älskar gunget i den här låten.

Kommentera

Publiceras ej