She sits alone waiting for suggestions..

0kommentarer

Å hej å hå, jullov i sikte!
Nära värmeslag..
Jag som hade tänkt hinna med så mycket idag, men icke sa Nicke. Det finns mycket som ska göras när det gäller skolan. Man hinner ju knappt blinka efter att man kommit hem så är det midnatt och dags att lägga huvudet på kudden. 
Denna torsdagen har varit sisådär. I skolan hade jag smärta i magen och värmebölja i huvudet. Sedan försökte jag lindra smärtan med en safarimacka och varmt kaffe, men det gick sådär. Men sällskapet var i alla fall trevligt och.. varmt. Lyckades även göra så att vi missade bussen, men fick som tur var plats i baken på en bil. Det var varmt och trångt. När klockan slog åtta var det dags att kötta på innebandyn, det var varmt och svettingt. Sedan hällde jag vatten över mig för att sedan krypa till bastun, det var också varmt. Och nu ligger jag i saccosäcken framför brasan, det är skitvarmt. Men ute är det kallt. Varför ligger jag här? Varför är jag inte i Arktis och räddar isbjörnar?
Imorgon blir det nubbe men inte sill. 
Och på tal om sill, såg någon min vurpa i onsdags?! Jag sprang till gympan men gled sista biten.. någon?

En pepplåt och en gammal goding. Det rycker i kroppen efter att man tryckt på play, testa!

Lite ögonblick från lördag. Fix och trix. Det gillar jag.

Kommentera

Publiceras ej