Back to black..

1kommentarer



















Tillbaka till verkligheten.. Tillbaka till allvaret.. Snart tillbaka till rutinen.
 
Jag har ännu inte packat upp allt ur resväskan. Det är något i mig som håller händerna borta från den.
Att packa upp betyder att man lägger in allt som varit i garderoben för att sedan återgå till rutinen.
Jag gillar inte rutiner, de är tråkiga. Men men, det är kanske en del av livet så det är väl bara att tugga och svälja.
Det blir säkert en mysig höst hur som helst.

Idag märkte jag att mörkret har återvänt. Är det något jag gruvar mig för denna vinter så är det mörkret. Det skadar en allvarligt att leva i mörker sex månader om året.
Det är en tidsfråga när jag flyttar här ifrån. Och till den som kommer fråga varför jag flyttade kommer jag svara, "Jag flydde från mörkret".'

Bullarna hos Maj-Britt satt var dom skulle.
Utgång imorgon?
God natt ! / Bitterfittan

1 kommentarer

B R O W N S U G A R

15 Aug 2008 16:42

Sv:åh tack så hemskt mkt :D

ha en bra dag!

Kommentera

Publiceras ej