Driving slow on sunday morning..

0kommentarer

Söndag, vilodagen?
Har plågats av otäcka drömmar hela natten. Inget vidare!
Vaknade av att två små flickor stod framåtlutad över mig och skrek "GOD MORGON NATTA".
Morgonen började segt. Mamma lagade frukost och jag satt länge vid bordet och läste. Därefter plockade jag fram min barnsliga sida, som inte är särskilt svår att plocka fram eftersom den finns där tjugofyrasju. Lekte med mina kusiner i flera timmar. Det sista vi gjorde innan dom for hem var att spela fyra i rad med godisar.
Mina kusiner inspirerar mig. Och om man vill bättra på sitt självförtroende ytterligare så ska man spendera en dag med dem. Dom snålar inte med beröm. 
Orden "Du är bäst", värmer.  
Övningskörde senare på kvällen, plockade upp Stella på Killavaara vägen och sedan for vi hem och kollade film.
Blood diamond och One hour photo.

Hoppas smärtan i nacken släpper.
Fick skippa matchen i Vittangi på grund av detta.
Oturen vänder förhoppningsvis strax.
Och hoppas batterierna är färdigladdade till på måndag, då allvaret börjar igen.

Nu skriker sängen efter mig. 


Anna gillar att rota i min garderob.

Kommentera

Publiceras ej