Drugs don´t work..

1kommentarer

Gårdagen var inget att hurra över.
Det började bra, nästan intressant.. med gitarrspel och sång.
Men kvällen fick inget lyckligt slut.
Jag som bara ville käka min hot dog och sen gå och sova.
På vägen upp från statoil blev jag attackerad av en människa som inte hade något annat i tankarna än att slåss.
Det kunde ha slutat illa.
Vissa människor har verkligen tragiska liv!
Men det är inte meningen att jag ska ta smällen för att någon annan mår dåligt.
Jag är förbannad och ledsen.

Den halva hot dog:en som blev kvar på gräsmattan käkade nog kråkorna till frukost.
Men de tre öronhängerna ligger förmodligen kvar. Hårtussarna likaså. 

Eller var det bara så att hon var sur över att jag tog den sista korven?
Det är förjävligt! 

1 kommentarer

Sandra

18 Aug 2008 00:25

haha jag vet :P men det är endå värt det så länge man har haft kul :) hehe

Kommentera

Publiceras ej