Vilken pudding

1kommentarer

Idag är det onsdag och Georg och Göran har namnsdag.
Haft en otroligt tung start på veckan. Det känns som att dagarna bara lunkar fram. Dagar kommer, dagar går och högen med saker att göra bara växer sig högre och högre. 
  Denna dag började med en samhällsredovisning kl. 08:00, där jag höll en diskussion om droger.
Senare rullade det på som vanligt och lektioner avlöste varandra. När det var dags för lunch fick vi lasta tallrikarna med lasagne och till efterrätt fick vi chokladpudding. Efter bamba besöket  var det dags för prov i geografi. När provet var skrivet begav vi oss till engelskan och sedan till idrotten. 
  Som vanligt blev det att rusa till trebussen. Jag hann knappt slå mig ner på Hörvalls säte innan mina vänner Serena och Amanda farit in i drömmarnas värld. Trötta som gnuer låg dom där med öppen mun och bakhuvudet lutat mot glasrutan. Jag småskrattade och utbrast "Det är hårt att gå MSP". Fem minuter efter låg jag i samma position och dreglade på min Jenny Hellström väska. 
  Klockan 7 for jag iväg på träning.

Nu vill jag att denna onsdag ska ta slut.
Hei sitten!

1 kommentarer

a

25 Apr 2008 18:05

jadu Natalie, vi hade nog behövt lite semester, elr vad säger du?

Kommentera

Publiceras ej