Kalasbyxorna på!

1kommentarer

Idag har jag varit på kalas hos min moster och Ella. Rätt fräckt att moster fick Ella på sin födelsedag. Världens bästa present! Jag och 7-åriga Ella gjorde en liten affär. Vi kom överens om att byta en Bratz docka och en ring mot en stor bit prinsesstårta. Jag blev osäker på om jag tjänade på affären och det blev inte bättre av att Ella stog och smilade vid dörren när jag lämnade kalaset. Det stog "skadeglädje" i hennes panna. Men på bussen hem hördes inga suckar från mig utan jag var rätt nöjd faktsikt, det var ju trots allt hennes födelsedag.
Härlig unge!
Idag har jag även sparkat boll och lyssnat på en låt som fortsätter charma mig. Plus att jag har jagat mina klasskompisar på idrotten.
Haft en bra onsdag.


N - När nån kastar skit på mig så har jag svårt att svälja det.
M - Det kan jag förstå om det är skit.


Feist - I Feel It All

1 kommentarer

amanda

05 Apr 2008 12:40

Ella är ju världens sötaste :D En bit tårta var det då lätt värt! Hon i Feist är schööön :)

Kommentera

Publiceras ej